Måndag

 
Vaknade upp till strålande sol imorse, underbart!
Efter alla godsaker från helgen och med flera dagars vila från
gymmet kände jag att det var dags för ett besök på gymmet idag.
Jag kände mig inte sådär supertrött och orkeslös när jag vaknade,
så då gäller det att ta tillvara på det och då passade ett gympass.
Körde biceps/triceps så gott jag kunde med värk i vänster axel.
Vet inte vad jag har gjort men har haft ont i axeln till och från i
några dagar. Smörjer med voltaren och hoppas det går över snart.
Snart har kaffet kokat färdigt och då vankas frukost på balkongen.
Jag hade tänkt sola efter det men under mitt gympass försvann
solen och det blev alldeles mulet. Tråkigt! Tror att det snart börjar
regna, tyvärr.. Så någon solning blir det inte, istället ska jag ta
det lugnt i soffan. Senare idag blir det mathandling och tvätta.
Dumt att ta det på samma dag för då kommer jag vara helt slut
efteråt, men nu blev det så denna gång..
Hur startar ni veckan?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, är du redan klar med veckans första gympass! skönt :-) Jag startar veckan med en frukost på stan och därefter får det bli gymmet :-D

2016-07-25 @ 09:35:18
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Days by Johanna

Hoppas värken i axeln går över :)

2016-07-25 @ 13:13:27
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Nettan

Hoppas värkan bli bättre :):)

Kika gärna in på min tävling :) Ha de

2016-07-25 @ 13:53:29
URL: http://nouw.com/Nettan

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0