Måndag

 
Så var det måndag igen, även fast jag är sjukskriven och hemma
hela veckorna så går dagarna väldigt fort. Kanske för att mycket
av tiden går åt till att sova och vila för mig? Haha, fan låter tragiskt
men sant tyvärr. Igår hade jag en riktigt seg dag och var helt slut,
så större delen av dagen gick till att ligga i soffan och halvsova.
 
 
Den här måndagen bjuder på bra väder för en gångs skull!
Flera dagar sen sist som solen visade sig. Ska försöka ta mig
ut på en promenad läng strandpromenaden under dagen men
först ska jag få frukost i magen. Vad mer som händer idag är
oklart, har inga planer alls.
Hur ser er måndag ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter inte tragiskt, det låter som hälsosamt för dig <33

Jag gillar inte choklad, bläää! Det är alldeles för mättande. Gillar choklad i bakverk, men inte choklad som sådan - värst är marabou! EW! Lakrits älskar jag däremot!!

Banan tål jag, tack och lov, och hallon :D

2016-07-11 @ 11:05:12
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Caroline

Viktigast är att låta kroppen vila när den behöver. Du gör det så bra!

Jag sitter på bussen på väg hem och är dyngsur, har tokregnat och åskat hela dagen och verkar göra det hela veckan :p

2016-07-11 @ 16:48:33
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: JoJo

så sjukt snygg vän jag har! *.*

sv; ja man kan alltid vara på gymmet oavsett vilket mood man är på, man mår alltid bra när man är där! :) jo jag såg att du stack dit trots att du hade tänkt skippa gymmet. bra gjort att du tog dig dit ändå :) nej jag hade inte alls ork att gymma i helgen efter två dagars vindrickande. hade tänkt träna men ja, det blev inte så. hahah x'D

nej jag vet att det inte alls är ett bra tecken, men försöker få i mig nånting i alla fall. tack för ditt stöd, är skönt att veta att jag har dig <3

det låter som att du hade en bra helg. kul att åka corvette :D min helg var också bra. på fredagen blev det vin och peace and love med lite folk och på lördagen vart det vin igen med en tjejkompis :) <3

2016-07-11 @ 20:32:48
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0