Lördag

 
Godmorgon lördag! Imorse vaknade jag upp med sällskap här
i lägenheten, mamma kom hit igår och har sovit över. Vanligtvis
startar jag mina lördagsmorgnar med ett gympass men idag blir
det inte så. Gymmet öppnar först 09.00 och innan jag har
gymmat, duschat och ätit frukost är det lunchtid. Nu denna helg
är det Kalixdagarna med aktiviteter, marknad, tivoli och sånt och
det börjar klockan 10. Eftersom jag har svårt att vistas bland
mycket folk nu när jag är utbränd klarar jag inte av att gå mitt på
dagen när det är som mest folk, utan därför ska jag gå direkt det
öppnar - och därför får jag prioritera bort gymmet idag. Jag hoppas
att det går bra att gå på stan under förmiddagen och att det inte
är för mycket folk så jag drabbas av panikångest igen.. Sen blir
det att göra en god middag och ha trevligt med mamma. Tror det
blir en bra lördag!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Matilda Johansson

Låter mysigt 😊

2016-07-02 @ 10:22:41
URL: http://enmatilda.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag ska inte göra ett skvatt idag. Typ sitta på arslet och äta mat och dricka vin... typ så.

2016-07-02 @ 16:19:45
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0