Lördag

 
Godmorgon lördag! Här vaknade jag upp trött idag igen och
hade svårt att ta mig upp ur sängen.. Kroppen ville bara ligga
kvar. Nå ja, får glädjas åt att jag hade en piggare dag igår, den
enda dagen denna vecka.. Nu har jag i alla fall förflyttat mig
från sängen till soffan, haha. Sitter här och väntar att kaffet
ska bli färdigt, då blir det en smarrig helgfrukost med rågbröd
och rostat surdegsbröd, yum. Sen ska jag gå över till Djur-
magazinet och köpa kattsand. Ikväll vankas skräckfilm och
vad som händer övrig tid av dagen återstår att se.
Vad ska ni göra denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Tove Arvidsson

Har veckans blogg på min blogg, vore kul om du ville delta !

Fortsatt ha en trevlig dag!

2016-07-09 @ 11:32:48
URL: http://nouw.se/arvidssontove
Postat av: Petra

Ser inget roligt med det?

2016-07-09 @ 12:26:30
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0