Juli-lista

Nämn 3 positiva saker från denna månad.
- Det har varit bra väder större delen av månaden.
- Jag har träffat gamla kompisar och även lärt känna
nytt trevligt folk. Så kul!
- Jag har blivit brun.

Vad har varit mindre bra denna månad?
Att jag fortfarande är sjukskriven för utbrändheten och inte
mår bra. Även att jag var tvungen att ställa in både Luleå
hamnfestival och Överkalix marknad på grund av utbrändheten
känns tråkigt..

Vad har du shoppat denna månad?
Proteinpulver, en Better Bodies-tröja, en sport-bh, en klänning,
marknadsgodis och självklart mat.

 
Vilka orter har du besökt denna månad?
Luleå, Seskis, Haparanda, Övertorneå och Hedenäset.

Har du ätit mycket onyttigt denna månad?
Nja beror på med vad/vem jag jämför. Men visst har det slunkit
ner godis några dagar, något bakverk, chips och alkohol
under månaden.

Har det hänt något speciellt denna månad?
- Jag lärde känna nytt folk vilket alltid är kul.
- Jag har blivit fortsatt sjukskriven på grund av utbrändheten.
- Det har varit Seskarö skärgårdsfestival som var trevligt.

Visa en outfit från denna månad.

Invigt nya Better Bodies-tröjan som jag köpte
i Luleå på Gymgrossisten.

Vilken låt har du spelat mest denna månad?
Det är nog fortfarande The chainsmokers - Don't let me down
och Fall out boy - Centuries. Lessnar aldrig på de låtarna,
så grymma! ♥

Vad vill du göra nästa månad som du inte gjort denna månad?
Äta glass. Trots att det är sommar så har jag inte ätit glass alls
denna månad, även fast jag har proteinglass i frysen.

Ladda upp några bilder från denna månad.
 
 Kinabuffe på Waldorf i Luleå, mumsigt!
 
 Gymselfie.

Vackra Kalix.
 
Solat och blivit brun.
 
 Promenerat längs strandpromenaden.

Trocadero-mat, yum! Kycklingsallad till mig
och pizza till mamma.
 
Träffat läkaren och blivit fortsatt sjukskriven.

Terapi och avkoppling att måla i målarboken.
 
Redo för skärgårdsfestivalen.
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fina bilder, roligt inlägg!!

2016-07-31 @ 20:27:11
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0