Fredag och Kalixdagarna

 
Alltså de här nya tabletterna är inte att leka med.. Fy vad jag blir
trött och dåsig av dem! Visst, det är det som är meningen med
dem men tröttheten/dåsigheten håller i sig framtills långt in på
nästa dag. Så jobbigt att vara konstant trött och i en dvala.
Jag har ingen ork att göra något, känner mig som en zombie
och kroppen är bly.


Med ovanstående beskrivning vet ni hur jag mår denna fredag.
Jag har nyss duschat i hopp om att piggna till, det gick sådär..
Nu håller kaffet på att bryggas och jag hoppas det piggar upp
mig bättre. Under dagen kommer mamma hit, och idag börjar
Kalixdagarna som pågår hela helgen med aktiviteter, artister,
marknad osv. Ikväll är det några artister som ska uppträda
utanför Gallerian, bland annat Tove från Idol och Emil Berg
(som sjunger "Du swipar höger"). Det hade varit kul att gå dit
men jag vet inte om jag klarar det på grund av allt som ut-
brändheten ställt till med.. Klarar inte av att vara bland mycket
folk och hög musik, så känns osäkert om jag klarar kvällen.
Ska gå dit och prova, kommer stå långt bort där det är lite folk
så kanske det går bra. Håller tummarna! Så tråkigt att utbränd-
heten begränsar mig i mycket, både socialt och fysiskt.
Vad ska ni göra denna fredag?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

såå fin bild på er!:D

2016-07-01 @ 10:02:32
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad jobbigt att det blev såhär igen.. Lider med dig! Hoppas att du piggnar till litet och går iväg och roar dig lite. Det är du värd!
Det där med tröttheten förstår jag lite just nu. Jag går på allergitabletter och känt mig dåsig och trött hela veckan. Jätte jobbigt...

Sv; jo tack, min vecka förra veckan var bra. Likaså den här. Hoppas att du har haft en bra vecka du också! :)

Ja, den 12 juli nu får jag reda på om jag kommit in eller inte kommit in på socionomutbildningen. Tror dock inte att jag kommer att komma in så jag funderar på att till våren sen söka till grundskolelärare :)

2016-07-01 @ 13:06:49
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

jag förstår att det är hemskt att bli begränsad av sjukdom, kan inte ens tänka mig :(

2016-07-01 @ 14:35:31
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Alice

Jobbigt!! Hoppas det blir bättre!

2016-07-01 @ 14:47:24
URL: http://www.alicem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0