Fredag

 
Mamma kom hit på besök i förrgår så igår lagade vi tacos, var
på lågprismarknaden och hälsade på D's föräldrar i nya huset.
Den här fredagen blev det tidig uppstigning för vår del då vi ska
iväg på roadtrip. Jag ska strax sminka mig och sedan styr jag bilen
mot Övertorneå. Tur att jag har GPS inbyggt i bilen och att mamma
följer med för jag har typ aldrig varit till Övertorneå så hittar inte
alls dit, haha! Vi har gjort mackor och kokat kaffe som vi ska
ta med och äta efter vägen eller när vi är framme. Myspys med
lite picknik/matsäck. Ska träffa en kompis i Övertorneå och sen
blir det nog även att hälsa på min morbror då de bor i närheten.
Kul med en liten roadtrip i länet denna fredag!
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Å så mysigt det låter! Jag hoppas ni får det så också, mysigt :)
SV: Tack snälla!! :D Känns så bra verkligen, halvvägs nu ;)
Ja jo visst att det är avlångt men man tänker ju ändå att avståndet inte är så långt i väder men det är klart att det kan vara väldigt lokalt osv. Men du låg ju ute och solade och då vräkte det verkligen ner här och åskade. Man tänker att det är ungefär samma ändå och så är det varmt på andra sidan jorden ;D. typ.

Jag fick min nya telefon igår, Henrik hade köpt den till mig :) Så nu är den igång, sjukt skönt att ha en nu i alla fall =) Så det tog inte så lång tid! Jag köpte en iPhone 6 se, den är i 6ans prestanda men i femmans storlek :) Efter tre år med sexan har jag fortfarande inte vant mig vid att den är så sjukt stor så därför blev det den ;)
Ha det så bra idag! :))

2016-07-15 @ 09:15:29
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Härligt med lite äventyr, hoppas ni får det trevligt

2016-07-15 @ 13:13:11
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0