Fortsatt sjukskriven

Imorse hade jag tid hos läkaren för en ny bedömning av mitt mående
och sjukskrivningen. Pratade, fick fylla i ett uppskattningsformulär
(som tog en evighet då jag har noll koncentration just nu..) och fick
lämna flera olika blodprover. Resultatet av läkarbesöket blev att
jag är fortsatt sjukskriven till slutet av augusti. Jag är under
vidare utredning för det är möjligt att det även är något mer än
utmattningssyndrom som jag har. Eventuellt ska jag även få mer
medicin men det tar läkaren ställning till efter att provsvaren kommit.
Det känns skönt att läkaren tar mitt mående på allvar och utreder
vidare även fast det samtidigt känns jobbigt att behöva gå igenom
ännu fler undersökningar och prover. Det är bara att fortsätta med
oplanerade dagar och kravlöshet, och så får vi hoppas att det blir
bättre. Det är bara att fortsätta kämpa på!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Bra med en bra läkare!! :)

2016-07-20 @ 20:45:47
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Petra

Mm det är jobbigt har haft problem med sömnen nu i 2 års tid och börjar nu bli riktigt less på det men hoppas det vänder snart har pratat med läkaren och jag är för ung för sömnmedel.

Okej jag förstår dig hoppas du får sova snart

Okej det är många som solar sig på trädgården så ska också göra det.

2016-07-20 @ 21:13:30
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Vad skönt (eller vad man ska säga? ) att du blir tagen på allvar nu så att de ser att du behöver tiden. Hoppas nu utredningen visar något så att du får svar och även då kan få rätt hjälp =) Håller verkligen tummarna <3

SV: Jo timmarna drar verkligen iväg! Så härligt :) Det är så skönt att bara sitta med det. Ska verkligen försöka bli bättre på att använda min.
Å det lät också mysigt :) Har dålig koll på Kalix ska jag erkänna men det verkar fint allt =)

Haha ja du har ju nästan koll på vad jag gjort :D . Först Ikea och brunchen följt av lite shopping och sen fyllde vi på blåbärsförrådet i skogen :) Innan jag tog mig till jobbet. Fick en del övertid idag då jag fick börja tidigare och även ta senaste sluttiden fast jag skulle sluta 20 :/ Menmen. Nu är jag hemma och jobbar bara imorgon sen är jag ledig i helgen. Underbart! =)

2016-07-20 @ 23:24:53
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Caroline

Åh vad du är stark! Stor styrkekram till dig <3

2016-07-21 @ 00:53:38
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0