Torsdag

 
Gårdagens planeringsdag var riktigt bra! Vi arbetade bland
annat med Socialnämndens mål, rutiner och sånt. Kul att göra
något annat för en dag. Men nu är det "back to the real work"
som gäller. Vet dock inte om jag har någon vårdplanering eller
hembesök idag eftersom jag inte varit på kontoret sen i tisdags-
förmiddag, så det blir en överraskning när jag kommer dit.
Vet i alla fall att jag ska spendera sista tiden av jobbdagen på
kommunhuset. Sen är det raka vägen till gymmet som gäller,
whoop whoop! Gissa om jag är taggad!! Har inte gymmat på
3 veckor. Kommer ha tappat galet mycket i både muskler och
styrka, så nu blir det att jobba på hårt för att återfå allt!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Det är ett lite lagom stort hus, entréplan på 91kvm och en källare som är lika stor och går att inreda. Ett som var i behov av renovering när vi köpte det, inte för att det var ofräscht men helt enkelt väldigt omodernt då det mest var gjort på 60-talet :) Så vi har rivit ut det mesta på entréplanet. Har lämnat ett sovrum till senare då det ska bli lill-tjejens och det är ingen brådska med eget rum till henne än, hon är ju inte ens 1 år så det tar vi framöver :D

2016-01-21 @ 09:00:56
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Caroline

Låter som en rolig dag! Vad jobbar du med? :) Härligt med gym, hoppas det gick bra! :)

2016-01-22 @ 09:46:45
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0