Tisdag

 

Imorse var jag verkligen uppe före tuppen! Redan strax före 05.00
larmade mobilen. Trots att jag somnade vid 21-tiden igår så var det
segt att kliva upp. Men upp kom jag tillslut och frukosten är nu
uppäten så om en stund ska jag promenera till jobbet. Idag börjar
jag extra tidigt eftersom jag måste sluta 11 på grund av ett läkar-
besök i Sunderbyn. Håll tummarna för att provtagningen kommer
gå bra! Under kvällen kommer min kusin förhoppningsvis hit och
monterar ihop tv-bänken, hyllan till badrummet och sängbordet.
Hoppas det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Usch för att vakna så tidigt! Tyckte det var jobbigt att vakna vid 8.00 idag haha ^^,
Men hoppas att det går bra med testerna/proverna hos läkaren idag och hoppas att din kusin kommer och hjälper dig idag med det som behövs monteras upp! :)

Sv; ja, det är jämt mysigt. Jag tror min killes mamma har varit på ett sådant café eftersom att hon sade att på vissa cafén så får dem en sådan kanna ut. Så det skulle jag också kunna tänka mig! ^^,

Skönt att höra! :D

Jaså, vad tråkigt att höra! Beklagar :( men tur att det som sagt hände innan ni startade något seriöst :(

2016-01-19 @ 10:51:33
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0