Tisdag, flyttdagen

 Flyttbilen när jag flyttade från Umeå till Borås 26/2-14.
 
 
Whoop whoop, tisdag 5 januari-16 är här och idag flyttar jag
till norr!
Om ett tag kommer flyttfirman hit och börjar lasta alla
mina flyttlådor och möbler. Vid 14-tiden kommer taxin som ska ta oss
till Landvetter flygplats. Allting är nedpackat och isärmonterat så det
blir en väldigt provisorisk frukost stående vid diskbänken nu, haha.
Åh så jag har längtat efter denna dag, vid midnatt är jag framme i
norr och mitt nya hem! Eller ja, kommer sova hos mamma de här två
första dagarna i alla fall eftersom min säng inte är ihopmonterad och
mitt flyttlass kommer först på torsdag. Det här kommer bli en lång
tisdag men jag ser framemot den, ett spännande och roligt äventyr!

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

ååh va spännande :)

2016-01-05 @ 13:30:18
URL: http://natalies.se/
Postat av: miningalinn

Hoppas flytten går bra!!(:

2016-01-05 @ 18:52:44
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0