Tillbaka på gymmet


Svisch sa det så var andra arbetsveckan över.  Den har gått väldigt
fort men det kan bero på att jag bara jobbade halvdag på tisdag samt
hade planeringsdag på onsdag. Igår efter jobbet ”invigde” jag gymmet
här i Kalix och det var såå efterlängtat att gymma! Efter ett uppehåll
på över tre veckor har både styrka och muskler försvunnit så hade
inte stora förväntningar på gårdagens biceps/tricepspass. Men det
gick bra, hade P med mig som stöttade och pushade mig i övningarna.
Har aldrig varit så skakig i armarna som efter gårdagens pass.  
Träningsvärken idag har varit helt sinnessjuk, fyfasiken jag orkar
knappt lyfta armarna.  Men trots det blev det ett gympass direkt efter
jobbet vid 17.30. Kunde dock inte köra axlar som P på grund av all
träningsvärk utan för min del blev det ben och mage. Kan inte
beskriva hur skönt det är att vara tillbaka på gymmet! Nu ska jag
kötta järnet och återfå min styrka och musklerna.


Fredagsfysen är avklarad, fisksoppan är i magen och nu väntar
fredagsmys framför tv:n. Tror dock det blir en tidig kväll, känner mig
rätt trött, vilket jag i och för sig har varit varje kväll denna vecka..
Hoppas ni får en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att det gick bra på gymmet! Ha en härlig helg!

2016-01-22 @ 22:18:46
URL: http://www.nouw.se/ida86
Postat av: Mamma Malin

Flyttade han med dig upp eller hur blev det? :)

2016-01-23 @ 14:38:10
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0