Tatuerat mig

 
 
Här ovanför ↑ ser ni vad jag gjorde igår: Tatuerade mig.
Detta är min tredje tatuering och jag är såå nöjd med den!
De kinesiska tecknena står för styrka och mod, något som
är personligt och passar in på mig och allt jag gått igenom.
Det gjorde inte så himla ont att tatuera sig på smalbenet
men visst, det var några stunder som var mindre sköna
och då jag grimaserade, haha. Men nu sitter den där!
Synd bara att jag måste vara ifrån träningen några dagar
medans den är i början av läkningsprocessen.. Men nångång
under nästa vecka är jag tillbaka på gymmet.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snyggt!

2016-02-03 @ 17:30:39
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0