Söndag

 
Söndagmorgon och jag är redan i full fart med att tvätta. Började
klockan 08.00 och är alldeles strax färdig. Så skönt att bo på
entréplan och bara några steg från tvättstugan. När jag är klar
med tvätten ska jag slå på kaffet, väcka P och inta en smarrig
helgfrukost. Jag har extrem (menar verkligen superextrem!!)
träningsvärk i hela kroppen efter tre dagars gymmande. Märks att
kroppen har vilat i nästan en månad. Jisses sån värk jag har!
Varenda muskel värker och jag kan varken böja mig eller lyfta armarna,
haha. Så en vilodag från gymmet är på sin plats, kan ju fasiken
inte röra mig. Istället ska jag mysa ner mig i soffan och tidsinställa
blogginlägg, göra köttfärsbiffar och ta det lugnt. Men nu väntar tvätten.

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Åh, härligt att du får träningsvärk!:D

2016-01-24 @ 13:01:53
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0