Planerar

Samtidigt som jag är i full färd med att packa upp saker och köpa
ny inredning så är jag även igång med att planera både inflyttnings-
fika och inflyttningsfest. När jag har kommit i ordning i lägenheten
ska jag bjuda in släkten på fika så de får komma och se hur det ser ut.
Sitter och klurar på vad för fika det ska bjudas på. Självklart ska det
vara hembakat då jag älskar att baka.
 
Sen smider jag även lite planer inför inflyttningsfesten som blir i
slutet av månaden. Den ska jag ha i en lokal på Seskis eftersom
all släkt bor där, blir lättast så. Har jag den hemma i min lägenhet
så kan ingen dricka alkohol eller stanna så länge eftersom de måste
köra hem sen på kvällen. Därför blir det bäst och smidigast att ha
den på ön där alla bor. Planerar vad jag ska bjuda på för mat, snacks,
efterrätt samt vad vi ska köra för "lekar" och quiz. Åh det är så kul att
planera inför fester, kalas, fika och sånt, älskar det!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

vad skönt att ha flyttat, har inte hängt med riktigt. Har du flyttat till något större?
Jag älskar också att planera fester och fika och mys. Så extremt kul!

2016-01-07 @ 21:40:30
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: alexandra

Har du hittat någon kille i Kalix? :D

2016-01-09 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0