Parfymfavoriter

Det här inlägget har jag tänkt skriva ett x-antal månader men det
har aldrig blivit av. Men nu så! Tänkte visa mina 3 favoritparfymer.
Samtliga finns att köpa på Kicks.
 
 
Min stora favorit, och som har varit det sen högstadiet (cirka 10 år
sedan!) är Alyssa Ashley - Vanilla. Jag fullkomligt älskar den!
 
 
Juicy couture - Viva la juicy är också en parfym som används
flitigt. Dyrare än Alyssa-parfymen men den är värd varenda krona.
Ett plus för flaskan också, känns lyxigt med rosett, "diamantknopp"
och smycke som dinglar, hihi.


En tredje favorit bland mina parfymer är Ralph Lauren - Big
pony pink
. Det finns flera olika dofter men detta är den som jag
har fastnat för. Det är ett säkert kort så jag håller mig till den.
 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Den första använde jag också före One Direction's parfymer kom ut!(:

Sv: semlan man ju undra varför dom har sandat snön bredvid och inte själv cykelvägen..

2016-01-31 @ 20:26:02
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0