Måndag

En ny arbetsvecka har kickat igång och jag är hemma på lunchrast.
Älskar att bara bo 10 minuter ifrån jobbet och kunna gå hem och äta
om man vill. Passade på idag eftersom jag ändå var nere i stan
hos tatueraren och lämnade bildreferens. Nu är det nära!!


Snart ska jag pälsa på mig alla ytterkläder och bege mig mot
jobbet igen. Svinkallt ute med en temperatur på -24 grader, usch!
Har en eftermiddag med utredningsskrivande som väntar innan
jag slutar 16.30. Hoppas tiden går fort! Är planlös för kvällen så vi
får se vad som händer. Sova tidigt måste jag göra i alla fall för
imorgon börjar jag jobba extra tidigt eftersom jag måste sluta 11.
Nej, nu är det dags att röra på sig!

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

Mysigt litet kontor!

2016-01-18 @ 12:04:42
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0