Första dagen som norrbottning

 
Godmorgon från Norrbotten och första dagen som norrbottning.
Eller ja "nygammal norrbottning" kan man säga för jag är ju född här
men bodde i södra Sverige 2 år innan jag nu flyttade tillbaka igen.
Kan inte beskriva hur härligt det känns att vara på plats i norr igen!
Jag har trivats bra i söder med vädret, städerna, närheten till allt och
så men det är trots allt här i norr jag hör hemma - med alla mina nära
och kära omkring mig.
 
 
Det blev en sen natt då vi landade sent och hade en lång bilresa hem
till mamma. Men trots en sen natt var det tidig uppstigning som gällde
imorse. Vi ska till IKEA, Jysk och andra affärer för att köpa inredning till
min lägenhet. Whoop whoop, gissa om jag är taggad! Hoppas att
allt jag vill ha finns inne. Kommer vara hela dagen på affärerna så åker
nog inte till lägenheten förrän imorgon. Ikväll blir det nog istället att åka
runt till släktingarna och säga hej, är ju över ½ år sedan jag såg dem.
Men nu är det fix som gäller och sen en redig brunch på IKEA innan
shoppingen börjar.

Kommentarer
Postat av: Lis Mari

Hoppas nu att du hittar allt du behöver och vill ha och lite till :D Heja heja heja!

2016-01-06 @ 10:57:57
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Skönt att vara hemma på riktigt igen!(:

2016-01-07 @ 01:43:34
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0