Börjar ta form

Sovrummet fick sig ett par blommor idag och det ser
redan
mycket trevligare ut!
 
En mysig lördag börjar lida mot sitt slut och jag är mer än nöjd
med dagen. Startade morgonen med en god helgfrukost innan
jag och mamma åkte på blomjakt. Lyckades hitta tre fina blommor
(vet dock inte vad de heter ), men fint blev det med dem i alla fall!
Sen gjorde vi kycklinggryta till middag och jag har småplockat lite.
Nu börjar lägenheten ta form och jag blir allt mer nöjd. Det saknas
fortfarande några möbler men P kommer med dem ikväll efter
hockeymatchen så under veckan/till helgen blir de förhoppningsvis
ihopmonterade. Sen ska det upp tavlor, ljuslyktor och annat smått
så lägenheten är inte i närheten av klar men det är på gång.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att allt börjar ordna sig och att du trivs bra i nya lägenheten! :D

Sv; ja, det var en bra fredag. Jo, tacos är riktigt gott :D

Härligt. Förstår att bloggen är lite åsidosatt :) men hur blev allt med J då? :D

2016-01-16 @ 22:04:30
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

vad härligt att höra vad gott med choklad vad blev det för film?

kollade själv på fångarna på fortet i går och åt lite gott

2016-01-16 @ 22:35:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Boel

Låter som en mysig dag :D

2016-01-17 @ 09:58:57
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0