Torsdag

 
Torsdagmorgon och nästsista arbetsdagen för veckan. Kämpa!
Har varit en riktigt tuff vecka då två kollegor varit sjuka och nu
är en på semester så vi är endast tre i tjänst. Tufft! För min del
väntar en utbildning idag på morgonen, så blir borta från kontoret
hela förmiddagen. Skönt att få göra något annat i några timmar,
särskilt nu när det är så stressigt på jobbet. Hur eftermiddagen blir
är oklart, möjligtvis måste jag ta en vårdplanering för en kollega
om hon inte är frisk idag. Återstår att se.. Efter jobbet blir det nog
ett lugnare gympass, sista för veckan, om det går som jag vill.
Har haft känningar i halsen och varit lite täppt i näsan under
veckan, men jag hoppas inte det blir värre. Knaprar halstabletter
och dricker varmt i hopp om att det inte ska förvärras. Men nu ska
frukosten slukas och sedan väntar jobbet och utbildning.

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: telefonförsäljare men trivs inge bra så får se vad som händer :/

2016-02-25 @ 11:31:48
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: MADDISENJ.SE

Ja samma här, bara två arbetsdagar kvar innan helg

2016-02-25 @ 12:08:07
URL: http://MADDISENJ.se
Postat av: JoJo

åh en sån där kandelaber skulle jag också vilja ha, men har inte plats :(

sv; ja men verkligen! har blivit två bra gympass på rad denna vecka :) igår var bara ett halvbra. hahah! men är bättre än ingenting ;) har du nåt tips på hur man kan göra cardion roligare? :( känner att det inte alls är lika kul som att lyfta vikter. haha xD

jag håller också tummarna för dig vännen att det fortsätter gå bra på jobbet för dig :)

jag har själv börjat prioritera bort bloggen, just för att det suger så mycket negativ energi av mig just nu. känner bara en sån stress och press angående bloggen och det får mig bara att må dåligt märker jag :( känner att jag måste fokusera på sånt som får mig att må bra ett tag framöver.

nej jag har inte provat icas drickkvarg men har funderat flera gånger på att göra det så ska nog köpa hem nån nån dag när jag ska handla :)

2016-02-25 @ 20:29:24
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0