Söndag

 
Hela gårdagen spenderades efter vägen och i Skellefteå. Vi åkte
vid 09.20 och var hemma igen vid 18-tiden. En rolig dag men jag
var riktigt seg när vi kom hem så resten av kvällen slöade jag i
soffan med nya numret av tidningen Shape up, musik och Melodi-
festivalen.
 
 
Imorse slog jag upp ögonen tidigt (som alltid..) och har hunnit
förbereda inför dagens middag samt dragit på mig träningskläderna
och packat gymbagen. Ska strax promenera iväg till gymmet för
att avverka ett lugnare pass. Är fortfarande förkyld men känner att
jag vill röra lite på mig efter tre dagars vila. Eventuellt kommer
mamma hit under dagen och hälsar på också, roligt. Vad mer som
händer denna söndag vet jag inte..
Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Roligt att ni var där igår :) Alltid kul att hitta på saker :) Hoppas du får en härlig söndag!
SV: ja det var jättekul. jag har innan fått en gratisbiljett av en random men nu fick vi båda :) Så det va faktiskt kul

Skönt att du kan gymma idag :) Jag ska iväg på lite kalas sen och då missar jag mitt favvopass 20.20.20:((
Jo men farmen är roligt i år faktiskt, för de är inte så dumma som de brukar vara ;D

2016-02-28 @ 09:30:52
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Lis Mari

Dessa förkylningar alltså, det är som att de bara tar omtag hela tiden! Men bra att du känner dig bättre :)

Jag har inte heller varit så insatt, missade gårdagens melodifestival, såg du? Var det något att ha? :)

2016-02-28 @ 12:53:18
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Så fina bilder, speciellt den på dig under punkt 9(:

2016-02-29 @ 19:43:53
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0