Onsdag

Hallå onsdag! Uppdateringen är inte den bästa men nu har jag
några minuter över medan jag sitter hemma på lunch så tänkte
skriva några rader.


Det är fullt upp på jobbet med vårdplaneringar på sjukhuset och
hembesök. Samtidigt som det är jobbigt och hektiskt så är det
också roligt, tiden går ju väldigt fort i alla fall! Har nyss varit på
ett hembesök och nu är jag som sagt hemma på lunch. En
lättare lunch är i magen och jag har till och med hunnit damm-
suga lägenheten. Ska strax gå tillbaka till jobbet och arbeta
några timmar till. När jag slutar klockan 17 väntar ett rygg/axel-
pass på gymmet med P innan det vankas middag och mys i
soffan framför Farmen och Sveriges mästerkock. En bra onsdag!
Vad hittar ni på idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0