Måndag

 
Helgen spenderades på Seskis och som alltid går den extra fort då.
Det var full fart från det att vi kom fram på fredagkväll tills vi åkte
hem igåreftermiddag. Tacomys, shoppingtur i Haparanda inför min
inflyttningsfest som är till helgen, och besök hos släktingar är lite
av det som vi hunnit med i helgen.
 
 
Nu är måndagen här och en ny arbetsvecka drar igång. Jag tror
det här kommer bli en fullspäckad vecka, både privat och arbets-
mässigt. Idag på jobbet väntar hembesök, skrivande, ringa och
boka in besök och så vidare. Sen ska jag och P till gymmet, men
jag får inte köra ben eller ta i för hårt eftersom jag är nytatuerad.
Men ett överkroppspass är OK, det skadar inte tatueringen på
benet så det får bli ett biceps/tricepspass.

Kommentarer
Postat av: Amanda Lindstrand

Åh gott!

2016-02-01 @ 10:51:44
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: JoJo

åh vad gott!! :D är den där noccon god? har inte sett den i butik? har du provat äpple än? ^^

sv; ja det var en mysig lördag :) tycker om att ha kvalitetstid tillsammans med brorsan :) åh tack vännen, det betyder mycket att få höra det ska du veta :D <3 men är ju bra att du kan köra armar och överkroppen i alla fall medans tattoon läker helt :) förstår att du längtar tills du kan köra på som vanligt igen :)

2016-02-02 @ 18:21:52
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: MALIN LINDGREN

Och här sitter jag och blir sjukt sugen på tacos haha *_*

2016-02-04 @ 13:11:25
URL: http://nouw.com/lindgrenmalin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0