Inflyttningsfesten

 

I lördags hade jag inflyttningsfest men har glömt att skriva om den
här på bloggen så det kommer nu. Efter fredagens jobb åkte vi iväg
till Seskis eftersom festen skulle vara där. Hela kvällen ägnade vi
åt att förbereda inför festen. Jag gjorde nutellacheesecake, dukade
borden etcetera. På lördag vaknade vi tidigt och fortsatte förbereda,
lagade maten, gjorde sallad och allt som skulle göras.

På kvällen kom alla släktingar till lokalen och det var så kul att se
alla igen! Till middag blev det kycklinggryta och ris med sallad, till
efterrätt serverade jag vaniljcheesecake, nutellacheesecake,
kladdkakemuffins och kakor. Mumsigt värre! Fanns även chips,
popcorn och godis att äta under hela kvällen. Förutom massa trevligt
prat under kvällen hade vi även en quiz-tävling med frågor om mig.
Fick presentkort på inredningsbutiker och pengar som inflyttnings-
present så jag är väldigt nöjd, precis vad jag önskat mig. Hade en
supertrevlig kväll, var dock mindre trevligt att vakna upp bakis på
söndag. Var sinnessjukt trött hela dagen och låg i soffan och
halvsov, såg film och åt onyttigheter, haha.


Kommentarer
Postat av: miningalinn

Det låter jättetrevligt!!(:

2016-02-08 @ 22:06:55
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: MADDISENJ.SE

Ja känns jättekul med huset. Åh vad skoj med inflyttningsfest

2016-02-08 @ 23:00:55
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0