Fredag

 Fredagmorgon och helgen är på ingång, "bara" 10 timmar kvar!
Jag har fullt upp även denna arbetsdag, precis som det har varit
hela veckan. Övertiden ökar och trots det känns det som att
ärendena inte minskar. Det är verkligen arbetstopp nu på jobbet
för oss alla handläggare, men denna vecka har varit extrem..
Nu är det bara att kriga sig igenom denna arbetsdag och sen väntar
två dagars ledighet, som dessutom börjar med restaurangbesök!
Förra fredagen var det tänkt att jag och P skulle ut och äta men
han fick ryggskott så vi fick avboka det. Men nu är ryggen bra så
vi tar restaurangbesöket ikväll. Det blir en bra start på helgen
och jag känner mig så värd detta restaurangbesök efter denna
helvetesvecka på jobbet.
Hur ska ni spendera er fredag?
 
 Arkivbild från Valhalls buffé sist jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0