Frågor & Svar om P

Det är flera läsare som har haft frågor till/om P, vem han
är
och så vidare. I detta inlägg har P svarat på era frågor.

 
Berätta kort om dig själv.
Norrländsk kille som brinner för gymmet, mat, träning och god
hälsa. Arbetar som boendestödjare inom LSS och som personlig
assistent. Framtida mål inom min träning är att en dag kunna
debutera inom athletic fitness och utbilda mig till PT.

Är aktiv på:
Instagram: smarund
Bloggen: www.smarund.blogg.se


Vad heter P egentligen?
Pontus.        

Hur gammal är du?
20 och blir 21 i höst.

Bor du också i Kalix?
Ja.

Tränar ni tillsammans?
Ja oftast, om jag inte tränar när Mia är på jobbet – det vill säga
på morgonen.

Hur lång är du?
185, men skulle jag bara strecha baksida lår så 188 cm.

Har du några syskon?
Är mellanbarnet så 2, en lillebror och en storebror.

Vad var det som gjorde att du verkligen ville träffa Mia
samt ville spendera ungefär varje dag med henne?
Jag var nyfiken, hon lät snäll och trevlig, vilket hon är.


Vad arbetar du med?
Boendestödjare inom LSS och Personlig assistent inom LSS.

Är du från Kalix eller kommer du från någon annan stad?
Jag är born and raised in kölis (Kalix alltså).

Vad har du för intressen? Utöver det Mia har och som ni
har gemensamt. :)
Träningen är mitt största intresse som jag brinner mest för,
utöver det så är jag väldigt foto och framförallt filmintresserad –
skapar egna kortare filmer. Mat och matlagning är även ett
stort intresse.


En film som jag har gjort.

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

va kul att få en liten blick över vem din kille är :)

2016-02-24 @ 17:30:05
URL: http://natalies.se/
Postat av: CAMILLAESI

Intressant inlägg :-))

2016-02-24 @ 18:10:02
URL: http://camillaesi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0