Februari-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Jag har kommit igång med träningen ordentligt efter att ha
varit förkyld samt haft tränings"restriktioner" pga tatueringen.

- Jag har träffat släkten flera gånger då jag har haft både
inflyttningsfest och inflyttningsfika.

- Det blir allt ljusare ute för varje dag som går. Gillar't!

 

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att jag träffat släkten mycket samt att jag och P firat Alla ♥ dag.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Det har varit extremt mycket och hektiskt på jobbet. Ingen rolig
månad arbetsmässigt..

4. Bästa köpet denna månad?
Better Bodies-träningslinnet till P som han fick i alla♥dag-present.

 

5. Mest spelade låt denna månad?
Har lyssnat på väldigt mycket olika i februari men Rachel Platten -
Fight song spelades väldigt flitigt.

6. Roligaste aktiviteten som du gjort denna månad?
Oj jag vet inte, det är nog inflyttningsfesten om man kan
räkna det som en aktivitet.

7. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Johan Falk, Pain & Gain, The big bang theory, Jims värld osv.

8. Vad önskar du att du gjort mer denna månad?
Ätit nyttigare, haha! Har var riktigt onyttig i perioder..


9. Bästa outfiten denna månad?
Har varit dålig att fota outfits i februari men gillade min
outfit på inflyttningsfesten.

 

10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 ♥
 
Jag & min guddotter.

Mysig helgfrukost.

P's alla ♥ dag-presenter som han fick av mig.

Mamma, jag, mommo på inflyttningsfesten.

 Roadtrip till Skellefteå.

 Inflyttningsfika.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Nämen vad fasiken! Nej, nu känner jag mig verkligen stressad haha! Jag har glömt att skriva två inlägg idag, som ska upp idag! Sedan har jag glömt att uppdatera mina kvällsinlägg samt imorgon ska ett inlägg upp som jag helt har glömt bort! Snacka om att jobbet tar upp både all energi och tankar! ^^,

Sv; jo tack, min lördag var bra! Jaså, låter mysigt :D

Jag tyckte att det var ändå helt okej låtar, men jag vet inte riktigt om det just var melodifestivalslåtar ^^,

Eftersom att min kille bokstavligt talat (nästan) spyr då jag äter nutellamackor xD det är det vidrigaste som finns. Han klarar inte av att se då jag äter sådant xD

2016-02-29 @ 19:03:47
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: JoJo

så kul att läsa! :)

sv; ja den låten är riktigt bra med vigiland måste jag ju säga ;) hihi!

ja usch, inte är det roligt! men försöker inte känna så stress över bloggen just nu och försöker ta mig mer tid till att göra det jag mår bra av. tack fina du! jag hoppas också att det går över snart så jag kan börja må bättre igen <3

det finns en tv inne vid konditionsrummet men brukar bara vara skit på den :P men det är roligare att köra cardio om man är två. jag och annelie har så mycket att prata om så tiden går rätt fort då när vi trampar ^^ haha! ja men det är ju absolut bättre än ingenting. vi körde lite rygg och axlar idag. inte det bästa passet men känner ändå att vi var där och körde och det är bättre än att inte vara där.

ja det var en väldigt mysig lördag :) mysigt att ni var och kollade på en hundvalp! är det ni som ska ha en eller p's mamma? :)

2016-02-29 @ 20:49:14
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Emma Engström - Skönhetsbloggare

Rolig lista! :D Älskar Johan Falk filmerna!

2016-02-29 @ 21:37:43
URL: http://emma.beautyboulevard.se
Postat av: Netti Starby

Kul läsning och jättefina bilder! Kram

2016-03-01 @ 11:55:04
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Petra

Älskade tv serien när jag var yngre

Ja det är den verkligen

2016-03-01 @ 12:15:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Härliga bilder! Och kul lista! :)

Jo klart, fast jag skulle inte sminka mig ändå. Man är bara människa, man kan vara trött ändå. Finns ingen arbetsgivare som kan kräva smink, då är det jobbet inget för mig :)

2016-03-01 @ 14:26:01
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Celine

Kul lista!

2016-03-02 @ 23:14:51
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0