Torsdag

 
Gårdagen gick verkligen i 180, det kändes som att jag hade fullt
upp hela dagen. Mycket som ska göras när man har varit borta
en hel vecka.. Var helt slut efter dagen så jag somnade tidigt,
vilket resulterade i en tidig morgon denna torsdag. Nå ja, inget
jag sörjer över utan jag gör det bästa av situationen. Vilket är?
Drar till gymmet! Jag har haft en sjuk gymabstinens dessa
8 dagar som jag har varit hos mamma. Har saknat vikterna
och gympassen extremt så ni kan ju gissa om jag är taggad
nu inför morgonens pass! Tänkte tagga till ännu mer genom
att svepa PWO innan jag hoppar in i bilen. Detta ska bli ett
av de bättre biceps/tricepspassen, whoop whoop! Klockan 10
ska jag till sjukhuset som varje vecka, och efter det kommer
mama hit. Vi ska på bio i eftermiddag och se Hundraettåringen
som smet från notan och försvann. Myspys!
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så duktig du är!

2016-12-29 @ 08:43:19
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: moamedalicia.blogg.se

Hoppas du hade ett grymt pass förut ❤ jag är likadan, får abstinent när jag är inne i träning 😍

2016-12-29 @ 09:07:59
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter ju toppen att kunna åka till gymmet i god tid :)

Ja, stressen i reatider med alla människor är påfrestande också för mig som inte är sjuk. Därför gick jag på bara tre butiker ^^

2016-12-29 @ 13:23:18
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0