Tisdag

 
Jisses så trött jag var imorse! Men direkt jag kom utanför dörren
kvicknade jag till, det var -17 grader! Nu är det -20, fy så kallt!
Med kylan och en Nocco PWO i kroppen piggnade jag till riktigt
fort och drog av ett biceps/tricepspass på gymmet vid 08.
Nu ska jag äta frukost framför julkalendern och sedan blir det
några timmars vila innan jag ska iväg till sjukhuset på efter-
middagen. Ska försöka besvara era kommentarer senare idag
men just nu finns varken orken eller lusten.
Har ni kallt ute idag?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Haha ja en sådan kyla slängd i näsan det vaknar man allt av ;) Jag har missat de senaste avsnitten så måste kolla igen dem idag! =)
SV: Ja vi hade det verkligen hur bra som helst :D Inlägget kommer upp antingen imorgon eller tors =)
Ni verkar ju också haft det bra med kalas för din mormor och alla förberedelser inför:) Kul att fixa med och vara med på men kan förstå att det tog på dina krafter. Skönt nu att december blir lite lugnare:)
Nä jag gillade inte heller såna grejer på idrotten, att dyka ner och hämta något på bottnen. Jag hade dock "tur" och hade migrän när vi hade det i skolan så jag slapp haha, men jag hade det inte så najs trots det då jag hade migrän. Men jag behövde aldrig göra om, det glömdes nog bort ;D

2016-12-06 @ 12:59:08
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Natalia

Duktig du är!

2016-12-06 @ 14:47:19
URL: http://nouw.com/nattis
Postat av: Erika

Men oj vad många minusgrader! Här var det endas -2 grader imorse ;o

2016-12-06 @ 14:54:33
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0