Tisdag

Bild från september
 
 
Vaknar upp till 13:e december och lucia, mysigt! I år ser jag
inte något luciatåg "live" men såg lite av luciafirandet på tv:n
när jag var på gymmet imorse. Haha första gången jag ser lucia
på gymmet men nångång måste ju vara första gången.
Som ni förstår har jag varit vaken ett tag då jag redan hunnit med
ett gympass. Idag fick biceps/triceps arbeta i hopp om att de ska
växa ytterligare. De har visst växt endel på senaste tiden för jag
har fått flera komplimanger på gymmet att jag är stark, har bra
och synliga muskler osv. Så kul och peppande!
 
 
Nu ska jag ladda om med en proteinshake och sedan åka till
sjukhuset för mitt veckobesök. Ser framemot det faktiskt, att
få berätta om mitt lilla framsteg som jag gjorde för någon dag
sedan (ni kan läsa om det på Instagram). Efter sjukhuset tänkte
jag handla mat och sedan har jag inget mer inbokat. Brukar
vara trött efter sjukhusbesöken så det blir nog en lugn efter-
middag med kattmys, målning och tv-tittande.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

önskar dig en trevlig tisdag

2016-12-13 @ 11:21:21
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart med peppiga komplimanger! :)

2016-12-13 @ 13:05:58
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Har inte sett skymten av någon Lucia idag. Så tråkigt, gillar verkligen den traditionen :) Mysigaste dagen i skolan ju :)
SV: Jo min dag var toppen måste jag säga :D Jaha hihi har du också en sådan ljuslykta :) Den är fin. Jo vi bakar lussekatter också, och knäck, och pepparkakor. Jag är inte heller mycket för pepparkakor men det är kul att göra husen och dokorera och så :) Även nejlikor i apelsin brukar vi ha, men det är inget jag tagit med mig hem till mig & Henrik nu utan vi kör utan det haha
Idag har jag sett andra säsongen utav skam (så bra :D) och sen varit på stan och köpt...trumvirvel... MINA FÖRSTA KLAPPAR ;))) Ett butiksbiträde frågade om jag snart var klar med dem? "Eh näääe, börjar idag. Så jag har lite kvar..." Haha! Men som jag sagt tidigare vet jag nu vad jag ska ge alla så jag behöver bara in i affärerna sen är det klart :D Vad hittar du på mer? :)

2016-12-13 @ 13:44:53
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erika

Tänkte minsann se luciatåget ikväll på tv:n, man får göra det när man hinner, haha :)

2016-12-13 @ 14:57:17
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Yasmine

...däremot såg jag lucia på tv´n imorse och det va ju mysigt det med :)

2016-12-13 @ 16:40:14
URL: http://www.betterwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0