Onsdag

Efter att ha haft huvudvärk, varit extra trött och frusit mycket de
senaste dagarna så slog febern också till igår.. Blä! Har misstänkt
att jag ska bli sjuk då jag mått konstigt i flera dagar. Får hoppas
febern bara är på ett snabbesök och försvinner snart från kroppen.
Eftersom febern fortfarande håller i sig idag är det vila, vila och
vila som gäller. Har sovit 11 timmar inatt men var fortfarande trött
när jag vaknade vid 09. Har legat länge i sängen och myst med
Diesel men nu är det dags för frukost och julkalendern.
Hoppas ni får en bättre och kryare onsdag!

 

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Åh nej, krya på dig!

SV: Jo, vissa förskolor får man hälsa på och se luciatågen. De hade luciafirande på Charlies förskola också men det är de äldre barnen som har och går bara in och lussar på Charlies avdelning, alltså inget för oss att se på :)

2016-12-14 @ 11:29:53
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Carolina Thoor

Känner mig också trött idag. Men jag ska arbeta ett kvällspass och på arbetet blir man piggare så att det går nog bra. Vände på dygnet måndag till tisdag natt, så ja det är inte jätte konstigt egentligen! :)
Tur att du fick feber. Skönt för då rensar febern ut och så mår man bättre tillslut. Men trist ändå då man väl har det. Jag har inte haft feber på hur länge som helst. Kommer inte ens ihåg när jag sist hade det ^^,

Sv; ja, det förstår jag att du hade!
Ja, det hade vi. Blev för det mesta klara med allt. Super bra ju! :D

Hihi jaså? ;) inlägget om beskeden kommer upp idag klockan 13.00 :D

Vilken tur då. Jo tack, min vecka startade bra. Hoppas att din vecka också har startat bra :)

2016-12-14 @ 11:55:48
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Skönt att du fått sova så pass många timmar, och att nu bara vila gäller. Det är ju så man blir frisk :D
SV: Jag tog sovmorgon igår så jag såg inget på tv heller.. men nästa år får jag komma igen och se två istället ;) Ja men verkligen :) Jag minns speciellt Lucia i tredje klass, då blev jag framröstad av klassen, och dessutom fick jag ha riktiga ljus i kronan. Det var ju stort :) Och så sjöng jag alltid på alla Lucior, avslutningar osv. :)
Jag såg klart på andra säsongen igår, känns så tomt idag haha. Men jag funderar på att se om första säsongen, kanske uppfattar något nytt som jag missade första gången ;D Något ord eller så haha
Nä jag har skrivit upp vad jag ska köpa till vem. Har ju "en del " att köpa till så det skulle bli mycket att hålla reda på ;D
Feber brukar ju gå över hyfsat fort så vi får hoppas det gör det :) Igår såg jag mest bara på Skam, åt god mat och så såg vi film:)

2016-12-14 @ 12:55:22
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Anonym

jag tror man blir lätt trött av vädret också, för så är jag i alla fall :O

2016-12-14 @ 12:58:48
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Flisan

sv: jamen eller hur :D

2016-12-14 @ 14:35:25
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: NICOLE

SV: Hihi jaa han är så fin:) När vi bodde i Asund så köpte jag hem blommor i stort sett varje vecka (fick ofta av H med) men i Skövde har jag knappt köpt det alls! Och jag tycker det gör så mycket för ett hem. Som tur är har jag en fin sambo som köper hem åt mig ;D Gullen!
Hihi sjukt gott :) Tog lite fika förut till ett avsnitt av Skam (kollar om första säsongen nu;))
Tycker absolut du ska kika in! Jag trodde jag skulle vara för gammal för serien men jag tycker de gör det så bra.. och när jag har läst recensioner av den så är alla så himla glatt överraskade av den. Men jag fastade väldigt för den.. vet inte vad det var exakt.
Jag har varit en sväng på stan för att kolla på klappar men hittade bara en åt mig bror, till hans tjej. Så jag får kolla vidare. När Henrik slutat ska jag hämta han så ska vi åka till utanförliggande affärer, ska köpa presentkort och lite så.
Nu ska jag byta om och gå ut och springa =)

2016-12-14 @ 14:36:42
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Natalia

Gud så fin du är!

2016-12-14 @ 19:01:31
URL: http://nouw.com/nattis
Postat av: NICOLE

SV: Då har du samma "problem" som jag då, att det inte köps blommor hem lika mycket av oss, utan av pojkvän o mamma. Vi får skärpa oss ;) Haha
Jaa kolla in Skam imorgon! :D Ska bli kul att se vad du tycker. Är lite tvekis men man vet aldrig. Jag har som sagt sett sååå många som gillat det och verkligen fastnat (bland annat jag och många av mina vänner, samt på sociala medier) så vi får se om du också gör det :) Jag tycker det är häftigt filmat, att man inte ser så många vuxna utan att det är en "ungdomsvärld" kantat av sådant som en ungdomsvärld ska kantas av :D
Jo det var så skönt att träna, är inne i ett riktigt bra flow nu med löpningen. Det lät som en härlig kväll, hoppas du mår bättre! =) <3

2016-12-14 @ 22:18:22
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0