Nyårsafton

Jaha då var årets sista dag här, 31 december och nyårsafton.
Det är helt galet att året redan är slut! Det har gått väldigt fort,
men många månader under senvåren och sommaren minns jag
inte då jag var som sjukast i utmattningen. Minnet är helt borta..
Men nu lämnar vi 2016 bakom oss och jag ska kämpa vidare
under 2017 med att bli frisk från utmattningen och min psykiska
ohälsa.
 

Har ni några planer för idag, nyårsafton 2016?
Jag själv kommer ha en lugn nyårsafton tillsammans med mamma
här hemma i Kalix. Det blir ingen alkohol och festande för min del
utan jag håller mig till Nocco då jag inte får dricka alkohol när jag
äter alla mina mediciner. Men mig gör det inget, alkoholen är inte
det viktigaste på nyårsafton! Man kan ha det bra och roligt även
utan alkohol. Det kommer bli ett lugnt och mysigt firande med
smörgåstårta, bingolotto och en film innan det är dags för fyr-
verkerier vid tolvslaget. Men innan firandet drar igång ska jag
köra ett morgonpass på gymmet klockan 09 när de öppnar.
Har dock redan varit vaken sedan 05.30 då Diesel spydde
flera gånger. Stackars liten! Gör ont i mammahjärtat att se..♥
Nu mår han bättre som tur var. Nej, dags att dricka upp sista
kaffeslurken och sen blanda aminosyrorna till gympasset.
Hoppas ni får en bra nyårsafton finisar!
 
 

Kommentarer
Postat av: A M

Låter som att du kommer får ett bra avslut på året! :D
sv; Tack detsamma!!!

2016-12-31 @ 08:55:33
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

låter som bra mål för året :) Jag drömde btw att jag var på bio inatt och att jag klarde det bra. Kanske dags att testa igen snart, face your fears och så :)

Idag firar jag med Erik, men vi har inte ens handlat än... vi tänkte äta något smarrigt men nu får utbud bestämma menyn då butiken stänger 18:00, haha. Sämst!

2016-12-31 @ 10:41:36
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma :D

2016-12-31 @ 13:07:38
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: Petra

härligt att höra jo det förstår jag blir en lugn nyårsafton för min del cokså tillsammans med grannen så är det för mig också blir en vit nyår för mig då kanske händer att jag dricker ett glas i kväll men inte mer då eftersom jag har en känslig mage men det är inte så ofta som jag dricker alkohol utan nån gång i bland är det inte så farligt.

tack detsamma gott nytt år på dig

2016-12-31 @ 13:27:24
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Gott nytt år fina du! Och hoppas att du kommer att få en underbar nyårsafton tillsammans med din mamma och din underbart fina katt. Och vilken tur att Diesel mår mycket bättre nu, än under morgonkvisten!

Sv; kul att du gillade min årsresume och alla bilderna :D
Dem ska jag absolut läsa!

Skönt att du aldrig har känt någon ångest över bilkörningen. På grund utav min ångest blev jag nyfiken på hur du kände!
Nej, det förstår jag. Bra av dig och läkaren att förstå allvaret med medicinerna. Det är det inte många som gör tyvärr...

Okej. Nej, men jag har aldrig varit en festande person och stör mig ofta på att Niclas gymnasievänner drog med min pojkvän på utekvällar, förr i tiden. Jag ser inget förstående till att springa runt full varje helg och bete sig som skit och må dåligt över det. Eller otrohet. Dock har jag aldrig trott att Niclas skulle göra något dumt om han skulle bli full, för jag vet att han är väldigt duktig på att hantera spriten då han är ute utan mig, men ändå. Så nej, inget för mig. Inte ens nu i den här åldern då det är tillåtet att dricka ^^,
Nej, än har jag inte börjat se på Skam faktiskt. Lite lat på den här sidan, hihi ^^,

Tack. Det fick jag! Hoppas att du får en bra nyårsafton idag :)

2016-12-31 @ 14:18:43
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0