Måndag

Godmorgon måndag och julveckan!
Helt galet att det är julafton på lördag, gissa om jag längtar!
Har under hela min uppväxt alltid tyckt att julveckan är extra
mysig, även fast jag är ett stort fan av hela december. Men just
julveckan är speciell, det sista julstöket och förberedelserna inför
julafton och uppesittarkvällen.


Jag kickade igång den här julveckan tidigt imorse, finns ingen
tid att förlora. Haha nä skämt åsido. Men en tidig morgon
blev det, var klarvaken redan 05.30 och kunde inte somna om
så tog en tur till gymmet när de öppnade 06. Avverkade ett
biceps/tricepspass och mitt under passet fick jag ett såntdär
"halleluja-moment", en väldans lycka spred sig i kroppen och
jag kände "Fan vad jag älskar detta!". Nog för att jag vetat det
över två år men älskar när den där extra kicken och lyckan
slår in. Med ett bra pass i bagaget har jag nyss mättat
magen med frukost och sett julkalendern. Vid lunchtid ska
jag iväg på ett ärende och sedan ska det sista packas inför
ett par dagar hos mamma.
Hur ser er julvecka ut?
 
 Ganska precis 1 år gammal bild, från 28/12-15 i Borås.
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Låter som en bra start på veckan! :D Och härligt att du också är så taggad! Hela december är ju fantastisk men det är ju något speciellt med juleveckan också såklart :)
SV: Ja det hade vi verkligen :D Jo men så är det. Men jag tycker det är kul att även fast vi hörs mycket på snap så är det kul att se det slutgiltiga resultatet på bloggen sen, med bilder och text =)
Haha vad roligt att vi båda har för oss att jag gjort det men inte vet säkert ;D Men jag har kanske det. Jag har ju bakat mycket i mina dagar =)
Ja det var verkligen en toppendag! :D Är så glad att det gick att ordna. Och förhoppningsvis kan vi ses igen, någon gång! Det hoppas jag :D och det är ju inte alls omöjligt att fixa. Vi ska nog upp till sommaren igen och så kanske du kan komma och hälsa på här nere i söder med :)
Haha men visst är hon lite rolig, Vilde :) Typ lite småknäpp men så söt haha :) Som du säger, när de var hos skolsystern och de kom in på att förblöda och drog den ena historien efter den andra och så säger Noora efter lång tystnad ",.... men hon ska bara ha p-piller..." hahaha.
Jo det är på Nova-gymmet som hon tränar och instruerar:) Nadja heter hon. Jo vi hade en superbra fjärde advent och det hoppas jag att du med hade:D Men nu är det en ny dag, hoppas den blir bra för dig <3

2016-12-19 @ 10:27:48
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Linda

Skönt med tidig träning :-)

2016-12-19 @ 10:59:18
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Natalia

Visst är det sjukt att det är julafton på lördag :O Känner typ inte ens av det haha ;)

2016-12-19 @ 14:48:39
URL: http://nouw.com/nattis

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0