Lördag

 En smörgåstårta som jag gjorde i Borås.
 
 
Godmorgon lördag och en riktig förberedelsedag!
Min fina mommo fyller 90 år imorgon vilket ska firas med
öppet hus för släktingar och bekanta. Så idag är det mycket
som ska fixas inför morgondagen. Mathandlingen är avklarad
och idag ska vi göra flera smörgåstårtor. Det är mycket att
göra men vi är flera som hjälps åt så förhoppningsvis går det
bra. Nu ska jag och mamma ladda upp med en smarrig
frukost innan det är dags att åka till moster för att börja fixa.
Sen ikväll ska jag vara barnvakt till Lucas och Wilma, mina
goungar! ♥ Vi ska ha en mysig kväll med julbak, godis och mys.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0