Hemma igen

 
 
God fortsättning hörni! Nu blir det lite mer liv i luckan här, jag är
hemma igen vilket innebär att jag har tillgång till dator och kan
uppdatera som vanligt igen. Efter en vecka hos mamma med
godis/snacks/fika dagligen och ytterst lite träning är det nu dags
att återgå till mina rutiner. Det är skönt att åka till mamma och gå
ifrån rutinerna ibland, men ännu skönare är det faktiskt att komma
hem och återgå till mina rutiner, min kosthållning och den regel-
bundna träningen. Nu säger jag hejdå till socker och onyttigheter
och hej till mina proteinshakes, kvarg och mat som får mig att må
bra! Det är dags att få bort julfluffet från kroppen och komma i
form igen!
 

Bilder från julveckan hos mamma kommer senare ikväll.
Besvarar kommentarerna när tiden finns.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du haft en bra jul 😃

2016-12-28 @ 18:49:01
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0