Fredag

 
Efter två dagars frånvaro från gymmet var det med nästintill
skuttande steg som jag klev innanför gymmets dörrar imorse.
Så som jag saknat gymmet, att lyfta vikter och pratstunderna
med gymfolket under dessa dagar! Känns skönt att vara tillbaka.
Jag fick till ett bra rygg/axelpass med 45 minuters cardio som
avslut. Efter lite prat och en proteinshake åkte jag hemåt
och har just kommit ur duschen. Har en oplanerad fredag framför
mig så får se vad dagen erbjuder. Tror att jag ska kika in serien
Skam, har hört så mycket bra om serien så har blivit sugen att
se vad det är för nått och om den är så bra som alla säger.
När vi ändå är inne på serier.. Igår bokade jag biobiljetter till
Hundraettåringen som smet från notan och försvann!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Jag är också lite pepp på träning nu men måste fixa gymkort först. Ja, Skam har jag också hört mycket bra om! Kanske borde ge den en chans :)

2016-12-16 @ 10:31:43
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Linda

Grymt jobbat!

2016-12-16 @ 11:26:01
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: NICOLE

Vad roligt att du var tillbaka :) Och så kul att du tänkt mer på Skam och ska kolla in det :D Du får säga vad du tycker sen!
SV Haha helt galet att du inte använt det på så länge, jag skulle aldrig vara utan det :) Men så är vi ju olika också och huden och så. Jag använder mycket foundation och puder men jag har inte alls problem med min hud så då funkar det ju :)
Haha det är ofta så hos "äldre", fullsmockat med blommor i fönstrerna :) Hos mig räcker det också med 1-2 i varje :)

2016-12-16 @ 13:22:37
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Haha underbart med ''smet från notan och försvann'' haha xD men underbart att du bokat biobiljetter nu!
Och härligt med en stund på arbetet med personer som du kan umgås lite med. Och skönt med en oplanerad fredag. Samma här! :)

Sv; tack ska du ha! Ja, super roligt :D
Nej, men precis. Det är lite lärorikt och hjälper mig mer på traven än vad ett äldreboende kan erbjuda. Jag har aldrig ångrat att jag började på äldreboende för att det är så himla mysigt! Men nu kan det vara, efter ett års tid, kul att testa på något nytt! :)
Jag börjar arbeta på sjukhuset den 2 januari. Spännande! Alltså är jag bara ledig i två dagar, en helg, och sedan börjar jag återigen jobba på nytt jobb!

Ja, jo det är så. Men idag har jag ångest. Det är liksom inte sådär att jag vill krypa ihop och lägga mig och gråta. Men det känns som om jag har svalt en plastbit (återigen som jag intalar mig själv. varför fan skulle jag svälja en plastbit?) och nu sitter den i halsen och skaver. Men jag kan prata och andas. Så då vet jag att det är ångesten. Och det är inte alltid så roligt... Så det är det ända jag sitter och tänker på nu och kan inte riktigt komma på hur jag ska bli av med den. Men den försvinner alltid skönt nog! :)

Jo, det förstår jag. Vanligtvis brukar jag också bli det, men jag tror att kroppen ställer in sig på något sätt. Min pojkvän har inte kommit tillbaka från att ha vänt på dygnet. Han arbetar kväll och har gjort det hela veckan och han sover till kvart över elva typ varje dag ^^, men hoppas att han snart kommer tillbaka!

Tack ska du ha. Jag har en tävling på min blogg, där man kan vinna en mini flux. Tävligen ska avslutas idag, så vill du vara med och tävla får du gärna delta! :D

2016-12-16 @ 13:49:24
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Petra

sv mm är väldigt långt fram i mina tankar nu önskade jag inte hade dessa tankar.

jag är livrädd hur döden ska vara är rädd att det ska vara svart är snart 24 år och tänker på döden usch säger jag bara

ska kontakta vårdcentralen på måndag och höra om jag kan få imovane sökte på det och det stod att det var mindre beroendeframkallande okej vad bra att man inte behöver ta det varje kväll jag äter melasin mylan hur det stavas och även sertralin mylan vet du om man får dricka alkohol med dessa tabletter? tänkte tar ett glas vid nyår okej får verkligen läkaren skriver ut imovane till mig vill sova men går inte med propvan

2016-12-16 @ 20:46:43
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: MALIN

Ska försöka att ta tag i träningen redan imorgon! Kram

2016-12-16 @ 22:33:14
URL: http://malinkirstine.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0