Torsdag

 
Wow, vilken start på denna torsdagmorgon! Den nya sömn-
medicinen som jag fick igår verkar fungera bättre än de andra
som jag har. Den gav bra effekt och jag sov hela natten oavbrutet,
vilket är första gången på flera, flera månader! Dessutom vaknade
jag upp utan dåsighet, halleluja vad skönt! Hoppas den fortsätter
fungera likadant framöver, men den metalliska smaken man får i
munnen är hemsk men det var en vanlig biverkning..
 
Eftersom jag inte kände dåsighet och hade sovit hela natten kände
var jag rätt pigg när jag vaknade så jag begav mig till gymmet för att
köra ett benpass. Oj så bra det gick! Lyckades ta PB i både hack-
squat och benpress, så glad tjej! Tror att energin och styrkan
kom från både en hel natts sömn, gårdagens vila och allt godis
från iförrgår, haha. Nu har jag just duschat och ska strax ordna
frukost. Ikväll vankas filmmys och rabarberpaj, men framtills dess
ska jag mysa i soffan framför någon serie, försöka läsa och besvara
bloggkommentarer. Det passar bra då det regnar ute.
Har ni några planer idag?

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Se där ja! Lät ju super!

2016-08-25 @ 12:59:14
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Amanda

Vad härligt! :)

2016-08-25 @ 15:03:02
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: Carolina Thoor

Vad underbart för din del! Jag hoppas också för din skull att det fortsätter såhär och att du fortsätter att må bra och slippa känna metallsmaken i munnen! :D

Sv; kul att du tyckte om den! Ja, jag gick in på en blogg som lägger upp sådana här listor. Hur underbart som helst ju! :D

Ja, det förstår ja. Jo, det kan jag också tänka mig att det är. Måste ändå vara lite tråkigt att inte göra något annat än att bara vara hemma hela tiden och ha det som helg hela tiden :/

Okej, vad kul. Jag kan tänka mig att arbeta i en mataffär kan vara roligt ändå. Och sitta i en kassa. Hoppas att du får något av arbeten till då du känner dig frisk igen. Ja, det är jätte bra att ni har bestämt det så, du och din läkare. Din hälsa går absolut först! :)

Haha, nej det är jag väldigt osäker på. Vet att man kan tävla om biljetter på radion. Men jag är 99,9% säker på att jag inte kommer att vara på Nickelbacks konsert i år och tror inte att det blir en födelsedags present från killen min. Mest var det på skämt haha ^^, :)

2016-08-25 @ 17:31:14
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0