Torsdag

Gårdagens frukostmys när det åskade och regnade.

 
Shit det är redan torsdag, vart har den här veckan försvunnit?
Dagarna har verkligen gått fort! Idag är en sämre dag igen,
jag mår lika konstigt som i tisdags. Får nog inse att det blev
för mycket igår med att både dammsuga och sen gå till affären.
Tänk att två sådana saker, som för friska människor inte är
någonting märkvärdigt, förstör mig helt dagen efter. Fy!
Jag är vaken nu i alla fall och har duschat, ska snart mätta
magen med frukost och sedan ska jag lägga mig i sängen igen.
Det blir vila, vila och vila idag och förhoppningsvis börjar jag
må bättre mot kvällen som iförrgår.
Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Tråkigt att du blir helt förstörd utav sådana saker.. Låter inte alls kul! :(

Sv; jo tack, min tisdag var bra! Och ja, det är helt underbart med att äntligen ha semester! Jag har endast 2 veckor, men det är hur underbart som helst med två veckor! :D

Ja, Jason Bourne filmen var super bra ju! :D dock var jag jävligt rastlös under hela filmen och Niclas höll på att somna gång på gång eftersom att han var så himla trött. Men haha :D

2016-08-04 @ 12:23:36
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Caroline

Greys Anatomy! <3

Hoppas du mår bättre ikväll!

Sv; Klövsjö ligger i Härjedalen :) Väldigt liten by men väldigt fint där :)

Håller med, frukost och mat över huvud taget är mycket godare när man är iväg med husvagn ^^ Tält är jag inte så mycket för längre utan jag gillar att ha tillgång till rinnande vatten och sånt :D

2016-08-04 @ 19:41:43
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Matilda Berlin

Usch vad jag hatar åska! Men jag måste erkänna att det verkligen blir en riktigt mysstämning just då =)

2016-08-05 @ 22:36:13
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0