Tisdag

 
Godmorgon på er finisar! Klockan har just slagit 10 och jag har
inte ännu fått i mig frukost. Vaknade för snart två timmar sedan
men det tog ett bra tag innan jag kom upp ur sängen. Mår lite
bättre idag (tack och lov!) så jag har orkat duschat. Ja, en sån
sak som att duscha är väldigt stor och jobbig för mig när jag
mår dåligt.. Men nu är duschen avklarad och det är dags för
frukost. Kaffet är färdigt och allt står framplockat så det är
bara att hugga in. Under eftermiddagen/kvällen vankas middag
och filmmys, en mysig tisdagkväll med andra ord.
Hur ser er tisdag ut?

Kommentarer
Postat av: JoJo

så söt du är i det där filtret :D det blir nog en rätt lugn tisdag för min del. ska fixa till mig nu och sen dra och få massage :)

sv; ja jag försöker komma tillbaka till mina träningsrutiner i alla fall :) idag har jag ont i hela överkroppen typ efter två dagars gympass. haha x'D är ju bra att du tränar hemma i alla fall, så du får lite träning gjord. jag hoppas du mår bättre snart så du orkar ta dig till gymmet :)

jaha, men vad är det då da om provsvaren är bra? jag hoppas att medicinen kommer hjälpa men att få yrsel låter ju inte så roligt. :/

ååh lyllos din kompis som har sett suicide, vill också se den. jag hoppas att brorsan har tid att se den nu i veckan :D

ja det blev sammanlag 18 tusen med resa, hotell, mat, shopping och allt. men lätt värt! :D ja en utomlandsresa vill jag också på. skulle ha åkt förra veckan men blev inte av :( skulle vara kul att resa nånstans tillsammans med dig :D oj, det var ju inte mycket till lön. men du får pengar av försäkringskassan nu när du är sjukskriven eller?

låter som att du hade en okej dag ändå trots att du inte mådde så bra. :) jag hängde på gymmet igår. körde armar och bröst med en kompis som ville prova på att gymma. sen så blev det lite soffläge framför kuwtk och sen så fick jag ett ryck och började städa lite och plocka här hemma :) <3

2016-08-09 @ 11:47:17
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Tilda Barkselius

Skönt att du mår lite bättre idag!

2016-08-09 @ 12:15:39
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hihi gullis :D Skönt att du mår något bättre idag!! Underbart =) Hoppas det håller i sig :)
SV: Hihi jaa nu vet du ju allt så bloggen börjar ju bli oviktig ;D haha! Tack så mycket! :) Har aldrig ätit nutella till scones men det är säkert gott.. när det smälter *.* Mums!
Ja så jobbigt att du mådde så stora delar utav den gående veckan.. Å fy det låter inte alls kul med de biverkningarna :(( Hoppas du får det lindrigt ändå även fast läkaren inte sa det.
Jaa jag längtar också så!! :D Det ska verkligen bli hur kul som helst :D <3 Vi har ju pratat SÅ länge nu så jag tycker det är dags!! ;)

2016-08-09 @ 13:25:56
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0