Tisdag

Efter gårdagens kinamat och sju timmars sömn trodde jag att jag
skulle ha bra med energi idag. Mådde lite konstigt när jag vaknade
men tänkte "det går över när jag vaknar till" och gick iväg till gymmet
då jag tänkte köra lite magövningar. Efter 10 minuter vände jag och
gick hem, i ännu sämre form.. Klarade verkligen inte av att göra
något utan mådde allt sämre. Dök ner i sängen direkt jag kom hem
och har nyss vaknat igen. Mår fortfarande konstigt men måste
försöka få i mig lite frukost, sen ska jag fortsätta sova. Vet fasiken
inte varför jag mår såhär, men galet jobbigt är det..
Hoppas ni mår bättre än mig denna tisdag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Hoppas du känner dig bättre nu

2016-08-02 @ 13:59:39
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Carolina Thoor

Stackars dig :/ jag hoppas att det inte är något allvarligt, att du snart kryar på dig! Och förresten, du har jätte fina ögon!

Sv; jo tack, det var en bra fredag förra veckan!
Härligt, lät inte som om du hade en sämre fredag med bio och allt! :)

Härligt. Jag var och såg på Jason Bourne filmen igår på bio och den var precis som du säger, hur bra som helst! :D

2016-08-02 @ 16:22:46
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Krya på dig, tycker att det är läskigt när man mår konstigt men inte vet varför!!

2016-08-02 @ 20:47:50
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0