Stranger things

 
I början av månaden har jag och finis tittat på en sjukt bra serie
på Netflix som heter Stranger things. Det är en serie som
tydligen bara finns på Netflix, en av deras originalserier.
 

Serien handlar om en pojke som försvinner och det händer en
massa saker medan släkt och vänner söker efter honom. Vi
tyckte serien var sjukt bra och kunde se flera timmar i sträck
för man ville inte sluta se. Den var hela tiden bra och spännande!
Rekommenderar er verkligen att se serien om ni inte redan
har gjort det.

Kommentarer
Postat av: Erika

Spännande!

sv. Ja men i den spegeln ser man verkligen allt :) Perfekt för mig som vill se mig en gång till i spegeln innan jag går ut, haha ;)

2016-08-28 @ 15:55:33
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Den låter spännande :)
SV: Jo det hade vi verkligen! Såå nöjd med dagen även fast jag inte var helt hundra menmen så är det! :) Haha jo det var så kul att han vann :) Fast nu när vi har kylen full är det inte lika roligt.. kommer säkert gå och småäta..
Matmarknad var en succé verkligen, inte varit på det innan :) Så mycket gott!
Hot snacks verkar jättegott så jag ska också testa det nästa gång :D
Jo jag köpte en större weekend-bag som jag skrev på snap, du fick ju se den en snabbis :) Sen köpte jag en liten plånka också till korten :) Nöjd med mina köp för dagen :D
Nä jag pallar inte köra 200 % nu igen haha ska vara lite softare med jobb nu. Ingen tackar mig för det sen så nu ska jag gå först tänkte jag ;) Men ska jobba i den mån jag kan :)

2016-08-28 @ 17:46:30
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Alice

Bra tips!

2016-08-28 @ 17:55:07
URL: http://www.alicem.devote.se
Postat av: Carolina Thoor

Har aldrig hört talas om den här serien faktiskt. Är det lite sci fiction? :)

Sv; jo tack, min vecka har varit bra! Och ja, det har varit sjukt skönt att bara ha fått arbeta tre dagar den här veckan samt tre dagar veckan innan. Det var heller inte dumt! :)
Ja, det är jätte skönt med en ledig helg, men lite trist då killen min arbetar. Vi har inte samma helger längre, men hoppas att i oktober sedan att vi kommer att få samma helg! :)

Skönt att du piggnade till lite under dagen! Ja, det lät som en bra lördag för er del. Jag och Niclas får ta oss iväg och se på bio någon dag och eventuellt äta något gott ute också! :D

Ja, det ska bli trevligt med en whiskyprovning. Inte för att jag direkt tycker om whisky, utan för att jag vet att min kille älskar det och vill göra det och det kan vara trevligt att få göra det tillsammans! :)

Åh, det lät gott! Tack för tipset :D

2016-08-28 @ 18:41:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

usch, såg bara två avsnitt - den var för creepy för mig.

Jag och Erik har haft en bra helg. Jag gillar honom, han har varit så svår och det har varit besvärligt att vara en god fru, med hans sjukdom. Men jag och han kämpar, precis som du kämpar.

2016-08-28 @ 19:03:03
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0