Shoppat

Efter några timmar i Haparanda tillsammans med mamma kom
jag hem med en del saker. Lite hygienartiklar, riskakor (haha ),
inredning och det bästa av allt: träningsprylar! Köpte både hantlar
och en kettlebell. Perfekt att kunna träna hemma när suget kommer
eller de dagar som jag inte orkar/kan gå till gymmet. I hantelsetet
följde det med flera viktskivor i olika vikter så jag själv kan välja hur
tungt jag vill köra. Det är kanonbra för då kan jag köra tyngre vikter
i bicepsövningarna och ta bort lite vikt när jag kör exempel axel-
övningar eller tricepsövningar. Superbra! Så nöjd över köpen!
 
Mina bästa köp idag: Kettlebell, hantlar och inredningsprylar.

Åt kinamat på Leilani, såå gott!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det ser underbart gott ut! Vi har bara trekiloshantlar, men har ju köpt iksu-kort nu :) Idag var det ben och nedre rygg. Fy i helvete vad jobbigt! Ville typ dö, när jag skulle upp på övervåningen så GICK det inte och redan nu samma dag så typ ramlar jag ner på toaletten. Och dag tre brukar vara värst vad gäller träningsvärk för mig!

2016-08-01 @ 21:02:02
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Åh så roligt!!

2016-08-01 @ 21:31:29
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: NICOLE

Så roligt att du har shoppat lite grejer! Alltid lika kul:) Och så bra grejer också! Och god mat :D

SV: Jo vi hade det toppen verkligen:) Det är så gästvänligt hos mina föräldrar så hihi :D
Ja vad roligt att du gick ut och drack lite :) . Det hör lite sommaren till med lite dricka sådär :D
Jo nu har vi ju gjort första kvällen här och jag har gråtit massor kan jag tala om ;) Fy vad tungt det har känts! Men det börjar kännas bättre.

Vad kul! Vad för film? :D Hoppas du har en härlig kväll!

2016-08-01 @ 22:46:12
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0