Onsdag

 
Oj så jag njöt av gårdagen då jag slapp det konstiga måendet.
Fick känna på hur det är att må bättre, något som jag inte gjort
på flera veckor. Gårdagskvällen var mysig med massa serie-
och filmtittande. Det var även premiär för Diesel att umgås med
en hund, haha spännande. Det gick bättre än väntat men han
var lite reserverad och på sin vakt.
 
 
Den här onsdagen har jag ingenting planerat. Det blåser storm
ute och är grått, precis som de senaste dagarna.. Termometern
visar att det bara är +11 grader ute, brr! Jag har kört ett
överkroppspass här hemma med hantlarna och precis fått i
mig proteinshake och ett ägg. Nu ska jag sörpla på kaffet och
besvara kommentarer. Det passar med en lugn och mysig inne-
dag då vädret är såhär..
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

söt

2016-08-17 @ 10:54:13
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: JoJo

den där bilden är så fin på diesel :D

sv; kul att du gillar bilderna! :D vi spar pengar så drar vi dit tillsammans! :D haha! <3

jag är också sämst på att tömma mobilen på bilder. har alldeles för mycket bilder som ligger i telefonen och tar massa plats :P

nej usch jag hoppas verkligen inte att du ska behöva äta medicinen hela ditt liv. :( men är ju bra att du har kommit fram till att det är bäst att ta den tidigt på morgonen i alla fall. och vad bra att du inte känner dig lika yr och konstig som du känt tidigare :) jag hoppas också att den hjälper :)

haha ja i söndags var jag o j på picknick ute vid högbo bruk och där hade dom lite djur. grisar b la :) sen i lördags hade jag en familjedag med mamma, peter och brorsan. det var mysigt :) vad har du själv gjort i helgen? :) <3

2016-08-17 @ 11:31:04
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Haha kul att första mötet gick bra ;) Men visst förstår man att de blir reserverade, kanske inte mött så många djur innan och det är ju märkligt att de kommer till ditt hem ;)

SV: Såå härligt att måendet fortsätter hålla i sig :) Det låter verkligen underbart!! =)
Åå tack <3 Haha nä men man gör vad som måste göras:) Eftersom jag pluggat distans har jag tänkt att det funkar bra att jobba vid sidan av men det har blivit lite väl mycket emellan åt, inte att jag inte klarat av det utan att skolan blivit lite lidande, typ vid grupparbete, så har jag fått fixa med det genom mobilen på rasten liksom.. det ska inte ske igen ;) Men nu kommer jag få CSN för första gången så det är ju skönt det iaf, :D

Nä det är ju klokt att ta lite avstånd från det arbetet just nu.. men synd att de söker en sekreterare nu.Men det kommer fler jobb. Tror du kommer få det den dagen du är ute efter ett :)

Jaha nä jag minns då ingen kokos-marabou, så det var nog ingen jag nånsin testade ;)
Men det bådar ju gott för dem! Så då om ni vänjer dem lite vid varandra så är de nog bästisar snart ;)

2016-08-17 @ 12:44:34
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

tack så mycket fina du. jag hoppas verkligen jag friskna till fort.

ja det var riktigt gott det satt fint i magen.

ja visst var dom. det beror på vart man köper dom men tror det går på 300 spänn på överdelen jag vill helst prova den i affären än att skicka efter så men ska köpa den förhoppningsvis i Stockholm ska kolla på Twilfit.

Aha okej där ser man finns Gymgrossisten i verkligheten eller bara på nätet?

2016-08-17 @ 14:17:58
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Vad skönt att du slapp det konstiga måendet! Kram!

2016-08-17 @ 15:06:10
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Petra

ja trodde först jag skulle känna smaken av ägg men det var faktiskt gott kommer lätt göra det flera gånger. Känner att jag är fortfarande mätt efter drycken.

aha okej jag förstår dig så var jag först också men gav det en chans att testa det.

nja tycker det är lite dyrt att köpa både toppen och underdelen då underdelen kostar och 300 kr så nöjer med toppen bara

aha okej vad roligt ska gå in en sådan butik när jag är i Stockholm ska inte till Jönköping nu så blir i Stockholm istället som jag kollar där

2016-08-17 @ 15:33:02
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Elin

Men åh såå söt!!

2016-08-17 @ 15:42:54
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: Caroline

Låter som en skön dag! :) Här i Hälsingland har vi 13 grader och blåst samt lite regn från och till, känns som typ oktober :(

2016-08-17 @ 19:38:58
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0