Läkarbesök

 
Onsdagmorgon och det är dags för ännu ett läkarbesök.
De senaste veckorna har jag mått sämre, varit mer trött och yr,
och både kropp och hjärna har varit mer "avstängda". Så jobbigt
för jag orkar verkligen ingenting när jag mår så.. På förra läkar-
besöket som var för cirka en månad sedan togs massa prover och
enligt läkaren var dem bra, men kanske får lämna nya prover idag
eftersom det är senaste tiden som jag mått sämre. Vi ska även
prata om eventuellt mer mediciner och om sjukskrivningen. Idag
följer mamma med på läkarbesöket eftersom läkaren förra gången
frågade hur anhöriga upplever mig och mitt mående. Svårt för mig
att säga hur de upplever mitt mående, därför är det bra att mamma
kommer med och berättar hur de upplevt mig senaste tiden.


Nu ska vi få i oss en sista mugg kaffe innan det är dags att röra
oss mot läkaren. Håll tummarna för mig!
Hoppas ni får en bra onsdag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna!!! <3

2016-08-24 @ 08:36:17
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: Mamma Malin

Hoppas det går bra!

SV: Jo, det var ett tag sedan nu. Visste att du hade flyttat men inte resten. Låter inte alls roligt :/

2016-08-24 @ 15:37:59
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0