Klurar

Hela sommaren (eller ja, före det också) har jag haft sjuka
ink-
cravings! Jag är sååå sugen på att tatuera mig igen.
Den senaste tatueringen gjorde jag i slutet av januari, vilket är
sju månader sen. Redan innan den var gjord klurade jag på min
nästa, haha! Jag tror att jag har bestämt mig men vill ju göra
flera stycken så klurar på vilken som ska göras först. Är även
sugen att fylla ut runt mitt citat på ryggen, men det får jag slipa
på tillsammans med tatueraren för att se vad som blir snyggt.


För er som inte vet så har jag redan tre tatueringar. Ett M på
handleden, ett citat på ryggen/mellan skuldrorna och två kina-
tecken på vaden. Men man blir beroende och vill bara ha fler
och fler när man väl börjat tatuera sig, hihi. Så snyggt!
Är ni sugna att tatuera er? Har ni några tatueringar?
 
Mina tatueringar

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Såå fina tatueringar!!

2016-08-15 @ 20:48:43
Postat av: Erika

Jag har ju ett kors jag väldigt gärna vill tatuera, måste bara ta mig till tatueraren också :)

sv. Åh tack! Där finns några bilder från kyrkan i kategorin bröllop också :)

2016-08-15 @ 21:12:06
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: moamedalicia.blogg.se

vilka fina tattueringar :) själv har jag inga men jag har hört när man väl börjar är de svårt att sluta :P
svar: okej då förstår jag, vad tråkigt att det är andra gången du är utbränd :( va rädd om dig. kramar <3

2016-08-15 @ 22:29:08
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Har också hört att det är beroendeframkallande.. svårt för mig att förstå som inte har själv ;)
Jag har inga planer på att tatuera mig heller =) Men skulle jag det skulle det ha en direkt koppling till mamma eller H / familj :) mamma och jag har t ex funderat på att ha likadana men nä... det är nog inget för mig i alla fall ;D
SV: Haha den är ju så god! Jag snöar lätt in på smaker på godis och just nu är det apelsinkrokanten som gäller ;)
Haha jaa det är ju verkligen värsta tänkbara! USch så hemskt. Och så är klockan någon minut över stängning och man tänker "vaaarfööör sprang jag inte och köpte det".. :P
Nja jag har bara en vecka planerat här på jobb men sen får vi se det kan tillkomma. De vill nog ha mig så länge jag kan men jag vet inte hur mycket jag vill pendla heller ;D Vi får se hur allt blir =)

2016-08-15 @ 23:22:25
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Tilda Barkselius

Åh vilka fina du har :)

2016-08-16 @ 00:54:16
URL: http://fluring.blogg.se/
Postat av: Linda

Samma här, vill göra en till liten tatuering men vet varken var eller vad :D

2016-08-16 @ 08:21:02
URL: http://lindaviktoria.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0