Good day

 
Jäklar i mig vilken kraft och energi jag hade på dagens ben-
pass
imorse! Gårdagens gottigheter, två muggar kaffe och en
Nocco PWO gjorde susen och jag kände mig som hulken.
Benen och rumpan blev verkligen slutkörda och jag tog PB i
hela tre övningar idag. Så nice! Räknar med enorm tränings-
värk imorgon då jag redan känner av den..
 
 
Efter duschen och en snabbsväng till ICA var jag rätt slut och
har spenderat hela eftermiddagen i soffan. Legat och halvsovit
framför tv-serier. Kvällen fortsätter i samma spår, ett lugnt och
skönt avslut på veckan, precis som jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Angelix

haha nice med benpass på morgonen

2016-08-28 @ 20:55:47
URL: http://www.devote.se/Angelix
Postat av: Tilda Barkselius

Härligt att känna sig slutkörd när en lämnar gymmet!

2016-08-28 @ 22:46:01
URL: http://tilda.vione.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0