Fredag

Som jag trodde igår så började jag må bättre under kvällen efter
en heldag med massa vila/sovande. Kvällen spenderades framför
filmen Ted 2 (som var väldigt bra och rolig!) med massa myspys.


Efter allt vilande igår och tidig sänggång vaknade jag upp redan
vid 06 imorse och var jättepigg, haha. Omöjligt att somna om
så jag klev upp vid 07 och duschade och sen ringde jag vård-
centralen och fick inbokat ett läkarbesök. Har även försökt börja
knåpa ihop ett personligt brev till framtida jobbsökande. Som jag
berättat tidigare tas min nuvarande tjänst bort 30/9.. Men just nu
kommer jag inte söka något nytt, det finns ingen ork till det utan
nu är fokus på att bli frisk från utmattningen och börja må bättre
innan jag tar mig an ett jobb. Nu ska det sista kaffet drickas upp
och sedan ska jag ringa ett samtal innan det blir fikamys med
Marie. Så kul att få lite besök och sitta och prata en stund.
Hur ser era fredagsplaner ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Kram på dig, hoppas du blir fullt frisk snart! :)

2016-08-05 @ 12:39:39
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Ja, tänk bara på att bli frisk. Inte belasta dig med något mer! :) och vad trevligt att din vän kommer på besök. Ja, det är oerhört trevligt att ha en vän över och bara prata om allt mellan himmel och jord! :)

Sv; ja, det var väldigt trevligt att min kompis Amanda kunde komma över igår! :)

Precis. Det är mycket bättre än ingenting alls. Men egentligen, dumt nog, så hade jag kunnat spara min semester till jullovet. Då hade jag kunnat vara ledig vid julafton och sedan passande nog slutar ledigheten till nyårsafton, då jag ändå är ledig. Men nu kom jag för sent på det. Dessutom tror jag att man måste ta åtminstone ut 2 veckors semester och eftersom att jag endast har två så vet jag inte om det skulle ha fungerat :P
Men minns du att vi pratade om att jag var rädd över att få arbeta på julafton? Tyvärr kommer det nu bli så att jag måste arbeta julafton 14.00 (eller 14.30) till 21.00. Skit trist. Men jag ska försöka ta ledigt! :)

2016-08-05 @ 13:47:03
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0