Fredag

 
Happy friday!
Så var fredagen här och jag har sett framemot denna dag lite
extra under veckan. Har en mysig fredagskväll inplanerad med
film och mys, men innan det är dags för det ska ett x-antal timmar
rulla. Vaknade efter 09, sjukt trött idag igen men klev upp och tog
en dusch, då piggnade jag till litegrann. Jag har just fått i mig frukost
och betalat några räkningar. Nu ska jag snart iväg och tanka bilen
samt handla lite, sen blir det en mysig innedag framför tv:n. Det
passar perfekt då jag är trött och regnet vräker ner utanför fönstret.
Under dagen har jag även tänkt försöka läsa lite i det dokument
som läkaren bad mig läsa, om koncentrationen finns vill säga..
Hur ser er fredag ut?

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var den verkligen och boken var också bra

Mysigt med bio

Ja det är som i eksjö så är det väldigt dåligt med utbud få kolla på kvargen när jag åker till Vetlanda nån gång bättre mat affärer där

Mm har i en vecka tid mått så här så hoppas nu jag är piggare i morgon

2016-08-19 @ 14:05:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh va gott det ser ut!! Hoppas du får en bra helg :)

2016-08-19 @ 15:23:29
URL: http://nouw.com/elinsfoto
Postat av: Caroline

Låter som en bra dag! Här vräkte också regnet ner igår men på kvällen fick vi faktiskt lite sol :)

Kycklingpinnar är som chicken nuggets fast glutenfria :) mycket goda!

2016-08-20 @ 08:07:13
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0