Fredag

 
It's friday!
 
Mitt mående är inte det bästa idag heller.. Känner mig konstig
igen och nu tror jag även den nya medicinen påverkar en del.
Biverkningarna som man skulle få av den är inte roliga alltså..
Jag ska strax äta frukost när kaffet kokat klart, sen är det bara
att invänta mamma som kommer och hämtar mig. Ska spendera
helgen på Seskis men kan inte köra bil när jag är i detta skick,
det är inte säkert överhuvudtaget - varken för mig eller övriga i
trafiken. Den nya medicinen påverkar också körförmågan så det
blir dubbelt liksom, vilket inte alls känns bra utan då är det säkrast
att låta bli bilkörandet. Tråkigt men sant. Tur att världens bästa
mamma ställer upp och hämtar mig. ♥
 
 
Helgen kommer i alla fall bjuda på mys med släkten, goda
middagar, rabarberpaj, brunch på IKEA imorgon och mer mys.
Hoppas ni får en bra helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Så bra att hon kunde komma och hämta dig! Och bra av dig tycker jag att du inser dina begränsningar just nu och inte kör bil. Många skulle nog inte vilja/försöka inse det och köra ändå men det är ju ett ansvar :)

SV: Det är Örebro Slott på bilden =) Så ja det kännetecknar ju Örebro som du säger :)
Jo vi hade det jättetrevligt, hon fikade fruktsallad och jag åt en grillad macka så jag skulle stå mig på jobbet :) Och så en chailatte till det, såå gott :D

Ha en fin helg! :D

2016-08-12 @ 10:55:24
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: MATILDA

Så gott! :D

2016-08-12 @ 13:00:43
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0