1 månad kvar

 
Idag är det 6 augusti vilket innebär att det bara är 1 månad kvar
till Nickelback-konserten i Stockholm! Gissa om jag längtar!
Visst är jag lite orolig över hur det ska gå då jag har svårt med
stora folksamlingar (och där om något kommer det vara mycket
folk!). Men jag hoppas det går bra, tur att vi har sittplatser för då
behöver jag inte stå bland alla som hoppar, trycker på osv, det
hade stressat ihjäl mig. Vi kommer bara vara ett dygn i Stockholm
och självklart skulle jag vilja hinna med lite shopping på Globen
city som ligger just vid hotellet, men om det blir av återstår att se.
Det beror helt på mitt mående, min hälsa går i första hand.

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar jättespännande, och vad bra utifrån utmattningen att du tog sittplatser :D

Vet ingenting om Kaj, haha, jag vet har aldrig ens varit på GymGrossisten >.<

2016-08-06 @ 18:16:58
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Woho så kul och spännande! :D Hoppas det blir lika bra som du föreställer dig, och att det går bra med måendet.
SV: Tack snälla <3 . Nä alltså jag hade hört så mycket bra om den genom vänner så jag kände mig tvungen att se den och det ångrar jag absolut inte :) . Filmen du pratar om har jag istället valt att inte se men en tjej berättade lite om den idag så då blev jag ändå lite nyfiken :) Så kanske ska se den med!
Mumsigt med hotsnacks :D Det har jag aldrig tagit på bio, är inte heller så mycket för popcorn så jag brukar ha med mig godis :)
Hihi tack säger han! Så himla roligt verkligen :) Så nästa månad blir det en hel del resande, både för att se han spela tv-pucken och sen Lule-resan :)
Henrik jobbar idag så jag har haft första ensamma dagen här. Jag sov (vilade) länge för jag vaknade med huvudvärk. Men när den gått över började jag fixa i lägenheten lite och så tog jag en sväng på stan och shoppade lite :) Tycker centrum är så mysigt här!
Mysigt att mamma var hos dig men inge kul att du inte mått så bra :( Jag håller tummarna att det blir bättre imorgon <3

2016-08-06 @ 23:10:13
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0